woensdag 23 mei 2012

Wat ongemakkelijk ga ik op James' bed zitten. Ik ben nog nooit in zijn kamer geweest. Als Veerle iets uit zijn kamer wilde pakken, bleef ik altijd buiten staan. Het klopte gewoon niet om zijn kamer in te lopen. En nu zit ik op zijn bed. 'Je hebt het verhaal van Veerle waarschijnlijk al gehoord, maar dit liedje gaat dus een beetje over mij en...' James zwijgt en maakt zijn zin niet af. Over wie zou het nog meer gaan? Over mij? Maar dat kan toch niet? Dan zou hij dit niet aan mij laten horen.. Toch? Ik merk dat ik het liefst met mijn ogen dicht hier zou gaan liggen. Misschien wel naast James. Ho.. Wacht.. Nee.. Niet naast James. Ik ga niet naast James liggen. Ik heb iets met Alec. Niet met James!! In gedachten sla ik mezelf voor mijn kop. Wat heb ik de laatste tijd toch? James ploft naast me neer. Een warm gevoel kruipt omhoog. Waarom kan ik dat niet uitzetten? Ik staar naar mijn handen. Gewoon om ergens naar te kijken. Toch kijk ik op naar James als ik de eerste akkoorden hoor. James heeft zijn ogen half gesloten. Ik wilde dat ik gitaar kon spelen. Ik wilde dat James het me leerde. Ik bedoel Alec. Ik wil dat Alec het me leert. Ik ga het hem vragen zodra ik hem zie. Als ik mezelf in gedachten weer voor mijn kop wil slaan, begint James te zingen:

I told my best friend
I was in love, I was in love
I told him what I felt
for a girl

But there was a problem
because she was just a friend
so I didn't know
what to do

And, yes, I know
I had to tell, I had to tell
how my feelings were
ooh.. I had to tell
But I was afraid,
much, much to afraid
to tell her
I was in love

But now I have to see
every, every day
how my best friend
is kissing her

And maybe this is wrong
but I feel so betrayed
so why can't I fight
for my love?

And, yes, I know
I had to tell, I had to tell
how my feelings were
ooh.. I had to tell
But I was afraid,
much, much to afraid
to tell her
I was in love

And how this song will end
is up to her, is up to her
because I don't know
what she wants

But now she knows
she has a choice, she has a choice
between good and bad
between friend and friend

And, yes, I know
I had to tell, I had to tell
how my feelings were
ooh.. I had to tell
But I was afraid,
much, much to afraid
to tell her
I was in love

Over wie gaat dit nummer?!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen